InstaTIP: 3 minúty o tom, ako spáliš viac kalórií popri tréningoch

1. Ak do roboty chodíš hromadnou dopravu, vystúp o jednu zastávku skôr.

2. Vyraz z domu neskôr, aby ťa čas nútil kráčať rýchlejšie a energickejšie.

3. Daj si workout v kuchyni: uvar si obed. Hotová strava ti ušetrí čas, ale aj energiu, čo pri chudnutí nie je vždy ideálne.

4. Nepotláčaj svoj smiech, táto aktivita zapája celkom veľa svalov.

5. Pri telefonovaní kráčaj.

6. Upratuj. Vysávanie, umývanie okien, utieranie prachu – to všetko je vlastne fyzickým tréningom.

7. Bozkávaj sa. 10 minút takéhoto prejavu lásky spáli 25 kalórií, čo možno nie je až tak veľa, ale viac ako nič, nie?  

8. Nakupuj s rozumom, ale skúšaj naplno! Behanie po obchodoch a skúšobných kabínkach môže byť tvojím druhým tréningom v daný deň.

9. Pri čakaní v rade nestoj nehybne. Môžeš sa napríklad vyťahovať na špičky alebo napínať brušné svaly.

Zdroj fotiek: Shutterstock