+421 911 491 121
Nám.SNP 6, Bratislava
Po-Pia 9:00 - 17:00

ČlánkyInstaTIP: 3 minúty o tom, ako si zvýšiť sebavedomie

24. januára 2022

1. Mnohí si myslia, že šport je výborná cesta k tomu, ako si zvýšiť sebavedomie preto, lebo zlepšuje výzor. Jasné, ani toto nie je vylúčené, závisí to od hodnôt daného človeka. Lenže je za tým aj niečo viac. Cvičenie si vyžaduje určitý výkon, dosiahnutie cieľov a schopnosť kontrolovať svoje vlastné telo. Pri rešpektujúcom prístupe voči sebe sú to mentálne procesy s pozitívnym vplyvom na sebavedomie.

2. Sebavedomie si dnes mnohí mýlia s ignorovaním vlastných nedostatkov. Pričom sebavedomie nie je to, keď sa akceptuješ napriek svojim chybám, ale spolu s nimi. Ak sa teda snažíš o dokonalosť, skús spomaliť. Sebavedomie zvyšuje to, ak si neúspechy nebudeš vyčítať, ale pripomenieš si, že kvalita udalostí v tvojom živote neznižuje tvoju vlastnú hodnotu. Svoju vnútornú reč „zlého policajta“ premeň na „láskavú mamu“.

3. Nájdi si čas na svoje koníčky a veci, na ktorých ti naozaj záleží a spôsobujú ti radosť. Stretni sa so svojimi priateľmi, prihlás sa na kurz maľby, uč sa cudzie jazyky, choď do kina alebo sa pridaj k športovej komunite. Je to starostlivosť o seba, no zároveň aj spoznávanie sa. Budeš sa cítiť dobre, splníš si ciele a nebudeš mať priestor na sebatrýznenie.

4. Stravuj sa zdravo. Asi nebude pre teba novou informáciou to, že zdravie tráviaceho traktu súvisí aj so psychickým stavom. Okrem toho, ak sa začneš sústreďovať na to, aby sa na tvoj tanier dostali iba kvalitné potraviny, bude to výborná metóda prejavenia láskavosti voči sebe. A pevné priateľstvo s vlastným JA je kľúčový element toho, ako si zvýšiť sebavedomie.

Chceš spojiť šport s fantastickou zábavou?

ako si zvýšiť sebavedomie

Zdroj fotiek: Shutterstock

kura s ružičkovým kelom
0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdny