+421 911 491 121
Sliačska 1/D, Bratislava
Po-Pia 9:00 - 17:00

ČlánkyInstaTIP: 3 minúty o tom, ako spáliš viac kalórií popri tréningoch

10. októbra 2021

1. Viac kalórií môžeš spáliť už pred príchodom do práce. Ak cestuješ hromadnou dopravu, vystúp o jednu zastávku skôr, a je to.👌

2. Ak do roboty chodievaš pešo, vyraz z domu ráno trochu neskôr, aby ťa čas nútil kráčať rýchlejšie a energickejšie.👌

3. Daj si účinný workout priamo v kuchyni: uvar si obed. Hotová strava ti ušetrí niekoľko dlhých minút, o tom niet pochýb. Nezostane ti však iba viac času, ale aj energie. Snáď ti nemusíme vysvetľovať, že pri chudnutí to nie je vždy ideálne.👌

4. Humor nelieči len dušu, ale aj telo. Nepotláčaj svoj smiech, táto aktivita zapája celkom veľa svalov.👌

5. Toto je neskutočne jednoduché: pri telefonovaní kráčaj.👌

6. Miluješ čistotu? Super, len upratuj. Vysávanie, umývanie okien, utieranie prachu, žehlenie, čistenie vane – to všetko je vlastne poriadnym fyzickým tréningom.👌

7. Láska je všeliek, a navyše spaľuje aj kalórie. Bozkávaj sa. 10 minút takéhoto príjemného prejavu blízkosti spáli 25 kalórií, čo možno nie je až tak veľa, ale viac ako nič, nie?👌  

8. Nakupuj s rozumom, ale skúšaj naplno! Behanie po obchodoch a skúšobných kabínkach môže byť tvojím druhým tréningom v daný deň.👌

9. Minitréning v potravinách? Pri čakaní v rade nestoj nehybne. Samozrejme, nemusíš na seba pútať pozornosť spontánnym aerobicom, ale môžeš sa napríklad vyťahovať na špičky alebo napínať brušné svaly.👌


Chceš spáliť viac kalórií počas tréningu?


viac kalórií

Zdroj fotiek: Shutterstock